Mindfulness-meditation

Mindfulness-meditation

Lær at tackle din jalousi/vrede/stress/angst/mindreværdsfølelse 

Du kender sikkert fornemmelsen af ubehagelige følelser som jalousi, angst eller vredesfølelser, der kører i ring, så de efterhånden fylder det hele og du ikke kan tænke på andet.

Du kan lære at tackle det gennem mindfulness-meditation og terapi. Læs mere

Bliver du vred eller er du snarere bekymret?

Måske kender du fornemmelsen af at bekymringerne kører i ring, og du ikke kan sove?

Måske kender du følelsen af jalousi, der bygger sig op til uanede højder?

Måske kender du følelsen af vrede, der tager overhånd og ender med et raserianfald?

Måske kender du angsten, der ender med et angstanfald med hjertebanken og vejrtrækningsproblemer og måske frygten for at dø?

Måske kender du til mindreværdsfølelser, der ender med trøstespisning?

Det kører i ring

Du kender sikkert når dine tanker kører i ring og efterhånden fylder det hele og du ikke kan tænke på andet.  Nogen gange tager det overtaget og styrer dig fuldstændigt.

Du kan være bekymret over din partner eller din arbejdssituation, dine børn eller dit liv i det hele taget. Og du kan ikke lægge det fra dig. Det kører i ring.

Du kan lære at tackle det gennem mindfulness-meditation

Du kan lære at tackle din jalousi, din vrede, din stress, din angst eller din mindreværdsfølelse ved at arbejde med mindfulnes-meditation i forbindelse med terapi.

Mindfulnessøvelserne kan du hurtigt lære at bruge derhjemme og de kan efterhånden udbygges, som det er bedst for dig.

Mindfulnes-øvelserne kan give dig en bevidsthed om, hvordan jalousifølelsen, stressen, bekymringen eller mindreværdsfølelsen opstår. Øvelserne lærer du hos mig og træner videre med derhjemme. Sideløbende arbejder vi med, hvordan du kan tackle  den forstyrrende følelse mest konstruktivt.

Efterhånden kan du træne dig op til at blive bedre og bedre til at opdage dine ubehagelige følelser inden de vokser dig over hovedet, og dermed få kontrol over dem og lære at reagere på nye måder.